У среду, 23. 05. 2018. године, одржан је Дан маркетинга 2018. године у Центру Нови Сад, Универзитета Сингидунум. Овим поводом одржано је такмичење студената на тему „Маркетинг у урбаној култури града Новог Сада“. Дан маркетинга подржала је Фондација ,,Нови Сад 2021 Европска престоница културе’’, а др Лазар Јованов, уметнички руководилац програма презентовао је будуће активности Фондације.
Такмичење студената организовано је са циљем креирања активности које би допринеле бољем позиционирању културних и историјских вредности Новог Сада и њихове валоризације кроз туристичку понуду чији би главни носиоци били млади, док је један од циљева био и да студенти предложе начине за подстицање активног учешћа младих у креативним, дигиталним индустријама. Идеја је да неки од представљених пројеката буду интегрисани и у план „изградње“ Европске културне престонице.
На такмичењу су учестовали студенти из Београда и Новог Сада а жири су чинили: Душан Вуковић, руководилац сектора за маркетинг и продукцију Фондације „Нови Сад 2021“, Филип Рувинов, помоћник програмског директора Фондације „Нови Сад 2021”, Вукашин Гроздановић, координатор ОПЕНС 2019 и Александар Михајловић, арт директор Универзитета Сингидунум.