Директор Фондације „Нови Сад 2021“ Немања Миленковић узео је узео је учешће у панелу „Промоција и брендирање туристичких производа“ на другом дану Регионалне конференције, у организацији EIAT платформе и Центра за истраживања и студије туризма.
Истичући повезаност сектора културе и туризма, директор Фондације „Нови Сад 2021“ Немања Миленковић, нагласио је изузетну важност културе у брендирању одредишта, и да се Нови Сад управо на овај начин високо позиционирао у региону. „Наше манифестације су посећеније из године у годину, број ноћења је све већи, а најновија истраживања говоре да су главне асоцијације за Нови Сад, као туристичку дестинацију, управо продукти и актери културно-креативних индустрија. Поред тога, културна баштина и историјско наслеђе и обичаји нашег народа, користе промоцији дестинације и појединачних пројеката у туризму и култури“, рекао је Миленковић.
На конференцији се могло чути доста примера добре праксе о искоришћавању културних потенцијала за туризам, али и о унапређењу пословних модела у циљу повећања конкурентности дестинација. Учесници и гости разговарали су и на тему изградње публике и помоћи коју друштвене мреже могу пружити брендовима за раст и интеракцију са циљном публиком.
Пројектом Европске престонице културе, репозиционирање Новог Сада и Србије на културној мапи Европе и света неће допринети само сектору културе, већ и изградњи и искоришћавању туристичких потенцијала, те укупном економском развоју земље.