Претрага
Close this search box.
Претрага
Close this search box.

Нови Сад важан српски бренд

Конференција „The Economist: Svet u 2017.” одржана је данас у Дому Народне скупштине Републике Србије у Београду. Организатор конференције Color Press Grupa окупила је челне људе Владе Србије, Владе Војводине, амбасадоре, економисте и водеће привреднике из Србије и региона.

Део конференције био је и Case Study 3 под називом „Европска престоница културе 2021.” на којем је ову титулу као пројекат од националног значаја представио Немања Миленковић, председник Организационог одбора пројекта „Нови Сад 2021”.

Миленковић је истакао да је Европска престоница културе један од најстаријих и најуспешнијих пројекта Европске уније, који нема само димензију културе, већ и развој социјалног, политичког и економског карактера.

– Европска престоница културе је својеврсан бренд. Ту се крије и одговор зашто је „Нови Сад 2021“ пројекат од националног значаја – рекао је Миленковић и додао да према истраживањима титула ЕПК, на сваки уложени евро у тај пројекат, граду и држави се у лошијој варијанти врати 3 евра, у доброј 7, а у одличној и до 10 евра.

У контескту националног бренда Миленковић је подсетио кроз догађаје који ће обележити године пред нама. Наиме, Нови Сад ће 2019. бити Омладинска престоница Европе, 2020. ће се обележити 20 година једног од најбољих европских и светских музичких фестивала ЕГЗИТ, а 2021. године Нови Сад ће бити Европска престоница културе.

– Са оваквом „личном картом“, не постоји туриста или инвеститор који неће доћи. Само у Нови Сад? Тешко. На само пола сата или 40 минута, налази се балкански Њу Јорк и Берлин, српска престоница, Београд. То је фанстастична прилика за оба града, јер ко дође у Нови Сад, доћи ће и у Београд, ко дође у Београд, заволеће Србију – казао је Миленковић.

Како је на крају истакао Немања Миленковић, председник Организационог одбора пројекта „Нови Сад 2021” управо то је суштина дугорочног националног ребрендирања и зато је Нови Сад важан српски бренд.

Очекивања су да ће Нови Сад идеал „српске Атине“ с краја 19. века, трансформисати у нову визују 21. века и да други град по величини и значају у Србији постане српски Ротердам, Милано, Франкфурт или Манчестер, који смо иначе победили у трци за Омладинску престоницу Европе, али то је већ нека друга прича…

На Конференцији „The Economist: Svet u 2017” присуствовали су и председник Владе Републике Србије, Александар Вучић и бројни министри у Влади Србије, као и градоначелник Новог Сада Милош Вучевић.

Оставите коментар

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *