У оквиру пројекта „Укључи се, пронађи решење“, који су заједно спровеле две европске престонице – културе и омладине, у Пољопривредној школи у Футогу представљена су победничка решења ученика те школе.
Упркос пандемији, која је одложила активности представљања победничких решења, ученици су успешно реализовали своје идеје. На прослави дана Пољопривредне школе победнички тимови презентовали су све оно што су урадили у претходном периоду.
Тим „Грофолози“ који су чинили ученици Катарина Грмача, Николина Перишић, Јована Савић, Марија Ћирић и Давид Танасић, реализовали су пројекат „Велики одмор са грофом“ и уредили школско двориште. Тим „Футошко пиле напада“ чији су чланови били Марко Вранић, Никола Петрић, Ана Аћимовић, Бојана Анђелић и Душан Накомчић, реализовали су пројекат „Од инкубатора до новог живота“ и обезбедили својим вршњацима нови инкубатор и средства за нове радионице и унапређење наставе. Још један од бенефита овог ученичког пројекта јесте будућа сарадња између фарме Драганић и Пољопривредне школе у Футогу, где је школи дониран први сет јаја за узгој јапанских препелица.
Пројекат „Укључи се, пронађи решење“ је током 2019. године спроведен у 11 средњих школа у Новом Саду, а одлуку о томе која идеја ће добити средства за реализацију доносили су ученици школе користећи се принципима демократских избора – гласањем.
„Укључи се, пронађи решење“ подразумева процес кроз који ученици средњих школа имају прилику да науче да препознају потребе своје заједнице, пробуде у себи активистички дух и предложе креативно решење, а кроз процес воде их обучени фацилитатори.
Пројекат је пружио могућност средњошколцима из Новог Сада да директно утичу на унапређење своје средине, односно у конкретном случају, на промене у својој школи као средини у којој проводе велики део дана. Програм је отворен за све државне средње школе на територији Новог Сада и сви ученици и школе имају право да учествују.
Пројекат је спроведен уз подршку Града Новог Сада, Градске управе за спорт и омладину, Градске управе за културу и Покрајинског секретаријата за образовање, прописе, управу и националне мањине – националне заједнице.