Već priznat kao Najbolji evropski trend brend u oblasti kulture, Doček predstavlja nezaobilazan deo nasleđa projekta „Novi Sad – Evropska prestonica kulture“. U toku proteklih sedam godina, ovaj spektakularni događaj obuhvatio je više od … programa na preko 100 lokacija u gradu i okolini.
Doček je u Novi Sad doveo vrhunske muzičare iz Evrope i sveta, istovremeno promovišući kulturnu raznolikost i širok žanrovski spektar. Njegova jedinstvenost ogleda se ne samo u zanimljivom konceptu koji izaziva pažnju, već i u izboru lokacija – od pozorišta, crkava do kulturnih centara i mreže kulturnih stanica. Neki od ovih prostora su čak otvoreni prvi put specifično za potrebe Dočeka, pružajući doprinos kulturnoj sceni grada.
Kako je Doček postao prepoznatljivi brend grada transformišući se iz „najluđe noći“ u umetnički koncept koji privlači ne samo lokalno stanovništvo već i brojne znatiželjne turiste?
Vaše mišljenje nam je dragoceno, pa vas pozivamo da podelite svoje utiske i razmišljanja o ovom jedinstvenom kulturnom fenomenu.
Učestvujte u anketi na OVOM LINKU. Anketa traje 2 minuta.