Волонтери и волонтерке добитници Октобарске награде Новог Сада
Волонтери и волонтерке Новог Сада добитници су Октобарске награде Новог Сада.
Унапређење квалитета угоститељства кроз пројекат „Европска школа гостопримства Бар култура НС 2021”
Предавање на тему „Значај локалних произвођача на укупну туристичку понуду града“ удружења БармеНС одржано је у уторак у Сремској Каменици, у оквиру „Европске школе гостопримства
Шетње кроз наслеђе: Упознајте Свилару кроз „Свилена сећања“ 25. и 29. октобра
Како је Свилара некад изгледала? Како се кроз историју мењала? Ко су биле раднице Свиларе? Пројекат „Свилена сећања“ управо подстиче све знатижељне грађане да завире
Више од 200 полазника прошло кроз стручне обуке „Могућности финансирања путем ЕУ фондова“
Стручне обуке „Могућности финансирања путем ЕУ фондова“ намењене невладиним организацијама из области културе, слободним уметницима и радницима у култури, у организацији Фондације „Нови Сад –
Повратак природи: Пројекат „У земљи дудова“ води нас у свет земљане архитектуре
Повратак природи и природним материјалима, традицији, земљаној архитектури и промоција градитељског наслеђа Новог Сада и Војводине, главне су идеје пројекта „У земљи дудова“ архитектице Драгане
Како изгледа и звучи инструмент стар 20 хиљада година: Концерт „Од Прве Европе до 2021“ у КС Свилара
Концерт који спаја праисторијску музику и модеран, електронски звук под називом „Од Прве Европе до 2021“ биће реализован 19. октобра од 20 сати у Културној
Спој Новог Сада и Беча у Културној станици Свилара
Мултимедијална изложба „SoundCracks“ која спаја Нови Сад и Беч биће отворена у уторак, 20. октобра у 19 сати у Културној станици Свилара и трајаће до
Гага/плесачи држе час у Културној станици Еђшег
Гага представља говор покрета који је Охад Нахарин годинама развијао, паралелно радећи као кореограф и уметнички директор плесне компаније „Батшева“. Гага је настала из Нахаринове
Анкета: Какав је положај уметника у друштву?
Какав је данас положај уметника у друштву? Да ли данас уметници могу да живе од своје уметности? Како уметници описују уметничку публику код нас? Колико